Αρμοδιότητες Εντεταλμένων Δήμου Λαυρεωτικής
Αδάμης Γεώργιος του Κωνσταντίνου
Τηλ. 6977429534
Email: adamisprofile@gmail.com
Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Κερατέας:
- Διαχείριση του Κοιμητηρίου (εποπτεία λειτουργίας) της Κοινότητας Κερατέας καθώς και του κοιμητηρίου οικ. Πλάκας του Δήμου Λαυρεωτικής, σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα του Δήμου.
- Η ευθύνη, λειτουργία και συντήρηση της κατασκήνωσης του Δήμου Λαυρεωτικής «Ζ’ Παιδική Εξοχή Κερατέας».
Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
- Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
- Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα αρμοδιότητάς του.
Αργεντίνη Ασπασία του Κωνσταντίνου
Τηλ. 6977634971
Email: aspasiaargentini@gmail.com
Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
- Εποπτεία και συντονισμός των δράσεων που αφορούν σε οικονομικά βοηθήματα σε απόρους και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες του πληθυσμού, των δράσεων για τα βοηθήματα των ιδρυμάτων στα οποία συμμετέχει ο Δήμος και τις εισηγήσεις για τη μείωση των δημοτικών τελών στις ίδιες ομάδες και για την ανάληψη από το Δήμο των εξόδων ταφής των απόρων.
- Εφαρμογή των προγραμμάτων του κέντρου δια βίου μάθησης.
- Εποπτεία, έλεγχος και ευθύνη των καθαριστών – καθαριστριών στα κτίρια των Δημαρχείων, στα ΚΕΠ, στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και στο Πολυδύναμο Κτίριο Κοινωνικών Υπηρεσιών, σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους.
- Χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
- Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
- Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα αρμοδιότητάς του.
Δράκου Ευαγγελία του Αντωνίου
Τηλ. 6930074251
Email: evadrakoy@gmail.com
Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου:
- Εποπτεύει τη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου.
- Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου.
- Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου.
- Συνεργάζεται με τον Πρόεδρο του Κοινοτικού Συμβουλίου Αγίου Κωνσταντίνου για την επίλυση των προβλημάτων της Κοινότητας.
- Εκπροσωπεί τη δημοτική αρχή και παρευρίσκεται στις συνεδριάσεις του Κοινοτικού Συμβουλίου Αγίου Κωνσταντίνου.
- Διαχειρίζεται το κοιμητήριο (εποπτεία λειτουργίας) της Κοινότητας Αγίου Κωνσταντίνου. (Λουκάς Κωνσταντίνος)
- Εποπτεία λειτουργίας Ορυκτολογικού Μουσείου και λοιπών πολιτιστικών εγκαταστάσεων καθώς και ανάδειξη αυτών.
- Εποπτεία και συντονισμός σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους και το Κοινοτικό Συμβούλιο Αγίου Κωνσταντίνου σε θέματα που αφορούν τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς.
- Επικοινωνεί με συλλόγους και φορείς της Κοινότητας Αγίου Κωνσταντίνου.
Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
- Αρμόδια για την αποτελεσματική εφαρμογή των προγραμμάτων πολιτιστικών δραστηριοτήτων του Δήμου σε συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων και μέριμνα για την πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής του Δήμου.
- Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός των δομών πολιτισμού του Δήμου Λαυρεωτικής και συγκεκριμένα των κάτωθι:
- Δημοτική Φιλαρμονική Κερατέας
- Δημοτική Χορωδία Κερατέας
- Δημοτικό Ωδείο Κερατέας «Δ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ».
- Δημοτική Φιλαρμονική Λαυρίου
- Παιδική και Νεανική Χορωδία Δήμου Λαυρεωτικής.
- Ορχήστρα Νέων Δήμου Λαυρεωτικής.
- Εποπτεία, ευθύνη και διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
- Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, εικαστικών εργαστηρίων κ.ά.
- Εποπτεία, έλεγχος και λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
- Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
- Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια, η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα αρμοδιότητάς της.
Περράκης Κωνσταντίνος του Γεωργίου
Τηλ. 6932479077
Email: perrakiskostas1@yahoo.com
Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
- Εφαρμογή μέτρων για την προστασία και προαγωγή της Δημόσιας Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ Υγείας και της συμμετοχής του Δήμου Λαυρεωτικής στο Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ).
- Αρμόδιος για την εφαρμογή προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής και οδοντιατρικής, οικογενειακού προγραμματισμού, υγιεινής, μητρότητας, βρεφικής, προσχολικής και σχολικής ηλικίας, προγραμμάτων χρόνιων νοσημάτων και ψυχικής υγείας και προγραμμάτων αντιμετώπισης εξαρτησιακών ουσιών καθώς και για την οργάνωση εθελοντικών αιμοδοσιών.
- Μέριμνα για την πληροφόρηση των δημοτών για θέματα δημόσιας υγείας.
- Παρακολούθηση και στήριξη των Κέντρων Υγείας.
- Εποπτεία, λειτουργία, συντονισμός και έλεγχος του προγράμματος «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» και των Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) του Δήμου Λαυρεωτικής.
- Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
- Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα αρμοδιότητάς του.
Συρίγος Μιχαήλ του Γεωργίου
Τηλ. 6907832786
Email: syrigosmichail@yahoo.com
Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- Εποπτεία, επίβλεψη, κατεύθυνση και έλεγχος του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
- Συντονισμός και επίβλεψη δράσεων, μέτρων και του έργου της πολιτικής προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός κ.ά.) για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών με σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών συνεπικουρούμενος από τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου, κυκλικής οικονομίας και διαχείρισης γραφείου κίνησης.
- Μέριμνα και εποπτεία για τη συνεργασία των υπηρεσιών με τους αρμόδιους φορείς (Περιφέρεια Αττικής, Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας) για την παρακολούθηση των τιμών των ατμοσφαιρικών ρύπων και την παροχή ενημέρωσης εφόσον ζητηθεί αρμοδίως.
- Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση φυσικών καταστροφών σε περιοχές του Δήμου Λαυρεωτικής και ιδίως σε περιοχές που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.
- Ευθύνη συμμετοχής στο σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας σε επίπεδο Δήμου και μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων του Δήμου, στο πλαίσιο του περιφερειακού και εθνικού σχεδιασμού.
- Ευθύνη για τη διατύπωση εισηγήσεων, τη διάθεση του απαραίτητου δυναμικού και μέσων και του συντονισμού δράσεων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των θεμάτων που προκύπτουν λόγω έκτακτων αναγκών και φυσικών καταστροφών.
- Μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές των οικοπέδων και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλεων και οικισμών και σε απόσταση έως 100 μέτρων από τα όριά τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. α του άρθρου 2 της υπ’ αριθμ. 1402/30.05.2025 (ΦΕΚ 2689/τ.Β’/ 30.05.2025) ΚΥΑ, καθώς και της υποχρέωσης αυτεπάγγελτου καθαρισμού από το Δήμο σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.
- Ευθύνη των δημοτικών δασών, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων στην εδαφική περιφέρεια του Δήμου.
- Μέριμνα σχεδιασμού, προγραμμάτων και μέτρων που στοχεύουν στην αναβάθμιση, ανάπτυξη και ενίσχυση των τομέων αρμοδιότητάς του.
- Μέριμνα για την ανάπτυξη πολιτικών και δράσεων για την ενίσχυση και προώθηση πολιτικών και παροχών σχετικών με τους τομείς αρμοδιότητάς του.
- Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
- Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
- Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
- Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
- Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.
- Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού και των συνεργείων ευθύνης του.
- Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
- Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
- Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
- Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
- Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
- Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, καθαριότητας, γραφείου κίνησης και τεχνικών υπηρεσιών.
- Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
- Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.




