Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020 23:39

Με τους πολίτες αλλάζουμε την Κερατέα, με τους πολίτες διαμορφώνουμε το κοινό μας μέλλον Κύριο

 Η δημοτική αρχή καταθέτει για δημόσια διαβούλευση τις μελέτες που αφορούν την «Οργάνωση της κυκλοφορίας της Δημοτικής Ενότητας Κερατέας» και την

«Ανάπλαση Λ. Αθηνών – Σουνίου, κάθετων οδών και όμορων πλατειών εντός σχεδίου πόλεως Κερατέας»

Η ηλεκτρονική διαβούλευση θα είναι σε ισχύ έως τις 15 Φεβρουαρίου 2020 στην ιστοσελίδα του δήμου www.lavreotiki.gr όπου υπάρχει η δυνατότητα να κατατεθούν απόψεις, ενώ στις 15 Φεβρουαρίου 2020 στο ΚΑΠΗ Κερατέας, στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση παρουσίασης των μελετών, συζήτηση και διαβούλευση με τους πολίτες.

Με τους πολίτες συναποφασίζουμε για την επόμενη μέρα.

 

ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ

  map keratea ypomnima full

Στόχοι του Σχεδίου Οργάνωσης της Κυκλοφορίας στην Κερατέα

Οι βασικοί στόχοι του σχεδίου οργάνωσης της κυκλοφορίας σε μια πόλη είναι οι παρακάτω δύο:

  1. Η δημιουργία συνθηκών μεγαλύτερης ασφάλειας για οχήματα και πεζούς. Είναι γνωστό ότι η ασφάλεια εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τα μεγέθη των αναπτυσσόμενων ταχυτήτων, από την ορατότητα στις διασταυρώσεις και από τα πλάτη των πεζοδρομίων, τα οποία πρέπει να είναι επαρκή για την κίνηση των πεζών.
  1. Η αποφυγή ανάπτυξης μεγάλων φόρτων, και όπου αυτό συμβαίνει, ο περιορισμός του μεγαλύτερου αριθμού διελεύσεων οχημάτων σε δρόμους που διαθέτουν τα κατάλληλα γεωμετρικά χαρακτηριστικά ώστε να απορροφώνται οι επιπτώσεις της κυκλοφορίας, όπως η ρύπανση, ο θόρυβος, οι καθυστερήσεις και γενικότερα η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των περιοίκων. Κριτήριο επομένως της κατανομής των φορτίσεων είναι και η θέση των διαφόρων δραστηριοτήτων, όπως τα σχολεία, το μικροεμπόριο, τα πάρκα και γενικότερα οι ανοιχτοί δημόσιοι χώροι, η κατοικία κ.λπ., όλων εκείνων που είναι ευάλωτες στις επιπτώσεις της κυκλοφορίας.

Λόγω των επικίνδυνων συνθηκών που επικρατούν κατά κανόνα στις ελληνικές πόλεις οι κάτοικοί τους έχουν προσαρμόσει ανάλογα την καθημερινότητά τους, π.χ. πολλοί γονείς δεν αφήνουν τα παιδιά να παίζουν στο δρόμο, ούτε καν να πηγαίνουν με ποδήλατο ή με τα πόδια το πρωί στο σχολείο, μεταφέροντάς τα με το αυτοκίνητο, οι ανάπηροι δεν τολμούν να βγουν από το σπίτι, και γενικότερα ο οποιοσδήποτε, κυρίως οι ηλικιωμένοι, αποφεύγουν να περπατούν. Επιδιώκουν να παρκάρουν πολύ κοντά στο σπίτι και για κάθε μετακίνηση, ακόμη και πολύ μικρής απόστασης, χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο. Για τους ίδιους λόγους, το ποδήλατο, αν και είναι ένα μέσο το οποίο επιλέγεται όλο και πιο πολύ στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις, στις ελληνικές σχεδόν απουσιάζει.

Εκ των πραγμάτων η απομάκρυνση από τον δρόμο λόγω της υπερβολικής χρήσης του αυτοκινήτου για μικρές αποστάσεις, των υψηλών ταχυτήτων και της αυθαίρετης στάθμευσης (διπλοπαρκάρισμα, στάθμευση στις γωνίες που εμποδίζει την ορατότητα κ.λπ.) επιτρέπει μεν στον κάτοικο να αποφεύγει τα ατυχήματα, η επίπτωσή της όμως στη ζωντάνια της πόλης, κοινωνικά και οικονομικά, είναι σοβαρή. Ο δρόμος, αν και ο κατεξοχήν δημόσιος χώρος της πόλης, δεν μπορεί να παίξει τον ρόλο που του αξίζει, ως τόπος συνάντησης και κοινωνικοποίησης, οι παρόδιες εμπορικές δραστηριότητες υπολειτουργούν, οι αξίες των ακινήτων πέφτουν και φυσικά καμιά υπεύθυνη απάντηση δεν δίνεται στη μεγάλη απειλή από την κλιματική απορρύθμιση.

Τα εργαλεία για τον περιορισμό των ταχυτήτων και των μεγάλων κυκλοφοριακών φορτίσεων σε κατάλληλους δρόμους, ώστε στους υπόλοιπους να επικρατούν ήπιες συνθήκες περιβάλλοντος, είναι η ιεράρχηση του οδικού δικτύου και οι μονοδρομήσεις.

  • Με την ιεράρχηση καθορίζονται οι δρόμοι κυκλοφορίας και εκείνοι, οι ‘τοπικού’ χαρακτήρα, οι πιο ήσυχοι και πιο ασφαλείς. Οι πρώτοι εξυπηρετούν ισότιμα και το αυτοκίνητο, οι δεύτεροι λαμβάνουν υπόψη τους πρώτιστα την ασφάλεια του πεζού. Στην κατηγορία των τελευταίων, στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, εφαρμόζεται όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα, πολιτική που εξασφαλίζει συνθήκες πολύ πιο φιλικές στον πεζό χωρίς να αποθαρρύνει την προσεκτική διέλευση του αυτοκινήτου.  
  • Με τις μονοδρομήσεις και την παράλληλη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, στον χώρο που προηγουμένως κάλυπτε η κατεύθυνση της ροής που καταργήθηκε, επιτυγχάνονται:
  • η απλοποίηση της λειτουργίας των διασταυρώσεων (π.χ. σε διασταύρωση δύο μονόδρομων ο αριθμός των κινήσεων που εκτελούνται είναι 4 ενώ σε διασταύρωση δύο αμφίδρομων ο αντίστοιχος αριθμός είναι 12) και δίνεται περισσότερος χώρος και χρόνος στον πεζό.
  • η κατάργηση του διπλοπαρκαρίσματος
  • η μείωση του πλάτους του οδοστρώματος και επομένως του χρόνου διάσχισής του από τον πεζό
  • η αποφυγή μετωπικών συγκρούσεων
  • η ασφαλέστερη διάσχιση του οδοστρώματος από τον πεζό αφού χρειάζεται να ελέγχει μόνο προς μια πλευρά

Η κυκλοφοριακή οργάνωση που προτείνεται επιδιώκει τους παραπάνω στόχους. Ταυτόχρονα η λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου που διασχίζει την Κερατέα παραμένει αμφίδρομη, τα πεζοδρόμια διαπλατύνονται και μειώνονται οι ταχύτητες ώστε και αυτή να λειτουργήσει ως τόπος φιλόξενος και ελκυστικός για τον πεζό και τον καταναλωτή.

 

ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

View the embedded image gallery online at:
https://www.lavreotiki.gr/dimosia-diavoulefsi#sigProIde4223e0952

Ακολουθεί η απόφαση έγκρισης δέσμευσης ποσού για ανάπλαση της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, κάθετων οδών και όμορων πλατειών εντός σχεδίου πόλεως Κερατέας. pdfΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΟΣΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

 

pdfΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

pdfΕΙΣΟΔΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΩΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΟ ΝΑΤΟ

pdfΑΠΟ ΛΕΩΦ. ΝΑΤΟ ΕΩΣ ΣΤΑΔΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

pdfΕΜΠΡΟΣΘΕΝ_ΣΤΑΔΙΟΥ_ΚΕΡΑΤΕΑΣ

pdfΑΠΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΕΩΣ ΟΔΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΥ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΥ ΕΩΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟ SHELL

pdfΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ SHELL ΕΩΣ 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ

pdfΑΠΟ 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

pdfΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΕΩΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

pdfΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΟΔΟ ΦΕΙΔΙΟΥ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ ΦΕΙΔΙΟΥ ΕΩΣ ΟΔΟ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΡΩΜΑ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΡΩΜΑ ΕΩΣ ΟΔΟ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ

pdfΠΛΑΤΕΙΑ ΓΙΑΣΕΜΗ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΕΩΣ ΟΔΟ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΕΩΣ ΟΔΟ ΑΓ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

pdfΑΠΟ ΟΔΟ ΑΓ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΩΣ ΟΔΟ ΔΗΜ. ΛΙΟΥΜΗ

pdfΛΕΩΦ. ΑΘΗΝΩΝ - ΣΟΥΝΙΟΥ ΕΩΣ ΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΑΦΥΛΟΜΕΛΙ

 

pptxΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ.

 

Ανάπλαση της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, των καθέτων οδών (σε βάθος ενός τετραγώνου) και των όμορων πλατειών εντός σχεδίου πόλεως Κερατέας

Η ανάπλαση αφορά στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου, η οποία διασχίζει την πόλη της Κερατέας, ενώ η περιοχή μελέτης ξεκινά από την εκκλησία της Αγίας Τριάδας στα Δυτικά και λήγει στην ταβέρνα «Σταφυλομέλι» στα Ανατολικά.

Προβλέπεται να αναπλαστούν τα πλάτη καθώς και οι πλακοστρώσεις των πεζοδρομίων, όπως επίσης και οι τρεις πλατείες που βρίσκονται κατά μήκος του άξονα ανάπλασης: Ηρώων, Αγίου Δημητρίου και Γιασεμή, με διαμόρφωση των πεζοδρομίων και των πλακοστρώσεων γενικότερα, καθώς και την ανανέωση του αστικού εξοπλισμού.

Οι τρεις πλατείες που περιλαμβάνονται στην περιοχή μελέτης πρόκειται να αναπλαστούν με σύγχρονο ύφος και υλικά, ώστε να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των κατοίκων. Σε όλη την περιοχή μελέτης θα τοποθετηθεί καινούριος φωτισμός, σήμανση, υπόγειοι κάδοι και παγκάκια, ενώ θα επιστρωθούν κατάλληλα υλικά ώστε να διασφαλίζεται η άνετη και ασφαλής κίνηση πεζών και οχημάτων.

Η αισθητική των παρεμβάσεων, η επιλογή των υλικών και χρωμάτων, των στοιχείων εξοπλισμού αλλά και των δέντρων που προτείνονται, είναι ενιαία κι εναρμονισμένη με το χαρακτήρα της περιοχής. Σημαντική βελτίωση της υποδομής της μελέτης ανάπλασης θα αποτελέσει η εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (Άτομα Μειωμένης Κινητικότητας και άνθρωποι με προβλήματα όρασης).

Προτείνεται η μείωση των πλατών κυκλοφορίας με σκοπό την επίτευξη χαμηλών ταχυτήτων για τα διερχόμενα οχήματα. Τα πεζοδρόμια στρώνονται με χυτό βοτσαλωτό με ανοιχτόχρωμο βότσαλο, το οποίο διασπάται σε ζώνες πλάτους 3 μέτρων, με φιλέτα σκυροδέματος πλάτους 20 εκατοστών, κάθετα στο δρόμο. Οι επιφάνειες των φιλέτων πελεκούνται ώστε να γίνουν αντιολισθηρές.

Στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου και στα τμήματα που εφάπτεται στις πλατείες, καθώς και στους κόμβους με τις καθέτους, η στάθμη του δρόμου ανυψώνεται ώστε να γίνει ισόπεδη με τα πεζοδρόμια έτσι ώστε να μειώνει ταχύτητα ο οδηγός του διερχόμενου οχήματος και να μην υπάρχει η απαίτηση για ράμπα ανόδου στις περιοχές των διαβάσεων, για τους πεζούς. Οι περιοχές αυτές διαστρώνονται με τεχνητό κυβόλιθο χρώματος παλαιωμένου μπεζ. Οι θέσεις στάθμευσης διαστρώνονται επίσης με τους ίδιους κυβόλιθους, ενώ οι διαχωριστικές γραμμές των θέσεων στάθμευσης διαστρώνονται με τον ίδιο κυβόλιθο αλλά χρώματος παλαιωμένου γκρι.

Τα πεζοδρόμια διαμορφώνονται από χυτό βοτσαλωτό δάπεδο, με σκουρόχρωμο βότσαλο και ανοιχτόχρωμο κονίαμα, το οποίο διαχωρίζεται σε ζώνες από τα φιλέτα σκυροδέματος -στο φυσικό του χρώμα, γκρι- του οποίου η επιφάνεια πελεκείται ώστε να γίνει αντιολισθηρό. Οι αποστάσεις των φιλέτων είναι αξονικά 3μ.

Ανά τακτά διαστήματα τοποθετούνται κάδοι μικροαπορριμμάτων, για τους πεζούς, καθώς και καθιστικά. Καθ’ όλο το μήκος της διαμόρφωσης τοποθετούνται επίσης φωτιστικά σώματα, προκειμένου να διασφαλιστεί επαρκής και ασφαλής φωτισμός. Στον αστικό εξοπλισμό της περιοχής ανάπλασης ανήκουν και τα εμπόδια για τα οχήματα προς τις περιοχές των πεζών, ώστε να είναι προστατευμένες. Τέλος, καθ’ όλο το μήκος της περιοχής παρέμβασης προβλέπονται φυτεύσεις δέντρων.

Πλατεία Ηρώων

View the embedded image gallery online at:
https://www.lavreotiki.gr/dimosia-diavoulefsi#sigProIdc917c036fc

 

Πλατεία Αγίου Δημητρίου

View the embedded image gallery online at:
https://www.lavreotiki.gr/dimosia-diavoulefsi#sigProId7c2a57c462


Πλατεία Γιασεμή

View the embedded image gallery online at:
https://www.lavreotiki.gr/dimosia-diavoulefsi#sigProIdf90a950c2a

pptxΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

8 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου Σίνης Σταμάτης Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 08:59 δημοσιεύθηκε από Σίνης Σταμάτης

    Στην μελέτη σας αμέσως μετά την πλατεία Ηρώων επί της Λεωφόρου στο ακίνητο δεξιά στον αριθμό 40 μεταξύ των οδών Βύρωνος και Υψηλάντου δεν έχουν χωροθετηθεί θέσεις στάθμευσης.Εκει υπάρχουν πέντε 5 καταστήματα χωρίς καθόλου χώρο στάθμευσης.

  • Σύνδεσμος σχολίου Παπανικολάου Παναγιώτης Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020 14:53 δημοσιεύθηκε από Παπανικολάου Παναγιώτης

    Η πρώτη μου εντύπωση είναι πως το όλο σχέδιο με σέβεται ως πεζό, αλλά σε καμμία περίπτωση ως οδηγό.
    Στην πραγματικότητα η ζωή μας ως οδηγοί, θα γίνει ανυπόφορη.
    Διάβασα με προσοχή τους Στόχους του Σχεδίου Οργάνωσης της Κυκλοφορίας και αναρωτιέμαι αν συνάδουν οι στόχοι με το σχέδιο.
    Στην πραγματικότητα ελάχιστοι στόχοι εκπληρώνονται απο το συγκεκριμένο σχέδιο ενώ δημιουργούνται πολλά προβλήματα.
    Έχουμε δει που έχουν οδηγήσει οι μονοδρομήσεις σε διπλανές πόλεις. Σε χάος. Οι οδηγοί βρίσκονται σε κυκλική τροχιά και καταναλώνουν περισσότερο χρόνο. Πράγμα που σημαίνει περισσότερος θόρυβος, έξοδα καυσίμων, μποτιλιάρισμα,εκνευρισμός. Αρκεί να κάνετε μια βόλτα στους διπλανούς δήμους του Μαρκόπουλου και του Κορωπίου για να δείτε ότι έχουν αποτύχει.
    Οι μονοδρομήσεις σε καμμία περίπτωση δεν προάγουν την ασφάλεια. Έχει παρατηρηθεί ότι σε μονόδρομους,οδηγοί,αυξάνουν ταχύτητα ακόμα και για μικρές αποστασεις.Πράγμα που σημαίνει θόρυβο και πολύ πιθανά,ατυχήματα.
    Ναι στις μονοδρομήσεις αλλά εκεί που υπάρχει πραγματική ανάγκη και όχι σε όλη την πόλη.
    Όσον αφορά στην κεντρική λεωφόρο, καλώς κατά τη γνώμη μου διατηρήθηκε η αμφίδρομη κίνηση. Πιστεύω ότι έτσι θα διατηρηθεί η εμπορική κίνηση και δεν θα μειωθεί περισσότερο. Εξάλλου είναι ο μοναδικός δρόμος που διαπερνά και ενώνει την πόλη από το ένα άκρο στο άλλο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κινηθούν με ταχύτητα(!) ασθενοφόρα ή πυροσβεστικά.
    Για αυτό το λόγο τα πεζοδρόμια θα πρέπει να διαπλατυνθούν αλλά τόσο, ώστε να επιτρέπεται η πολύ άνετη και ταχύτατη διέλευση αυτοκινήτων έκτακτης ανάγκης. Για να γίνει αυτό, μια άλλη παράμετρος είναι, να κινούνται σε άσφαλτο. Με έκπληξη είδα στα σχέδια ότι χρησιμοποιούνται κυβόλιθοι σε όλο τη λεωφόρο. Ακατάλληλο υλικό για δρόμους και άσχημο αισθητικά όταν χρησιμοποιείται σε μεγάλη έκταση. Εξαιρετικά ενοχλητικός για τους πεζούς και περισσότερο για τους οδηγούς μέσα στο αυτοκίνητο ο θόρυβος που παράγεται από τα λάστιχα κατά την κίνηση. Κατάλληλο ίσως μόνο σε μικρές πλατείες ή και στις διασταυρώσεις.
    Επίσης το βοτσαλοτό δάπεδο στα πεζοδρόμια δεν ενδείκνυται για περπάτημα. Ξανασκεφτείτε το.
    Θα πρέπει να δωθεί μεγάλη προσοχή στα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν να ταιριάζουν με τον χαρακτήρα της πόλης. Δεν θα πρέπει να δίνεται η εντύπωση ότι «γεμίσαμε» τσιμέντο.
    Το τονίζω διότι αν το αποτέλεσμα είναι αυτό που είδαμε στην πλατεία Γιασεμή, θα είναι κάτι παραπάνω από απογοητευτικό.
    Τέλος, η διαβούλευση είναι μια δυναμική διαδικασία που μόλις άρχισε. Θα περάσουν πολλοι μήνες μέχρι το τελικό σωστό σχέδιο.Αυτά....για αρχή.

  • Σύνδεσμος σχολίου Μιχαήλ Ρώμας Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020 19:07 δημοσιεύθηκε από Μιχαήλ Ρώμας

    Μου φαίνεται αδιανόητο, ύστερα κι από την προηγούμενη ενημέρωση, πριν από περίπου ένα χρόνο, να προκρίνεται η λύση της αμφίδρομης κίνησης των οχημάτων στην κεντρική λεωφόρο της πόλης. Η προτεινόμενη λύση, όπως όλοι έχουν παρατηρήσει, έχει μειώσει δραματικά τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης επί της Λεωφ. Αθηνών-Σουνίου και ειδικότερα στο τμήμα από το Δημαρχείο έως την κεντρική πλατεία, όπου υπάρχουν τα περισσότερα εμπορικά καταστήματα της πόλης. Είναι θετικό το πλάτος των πεζοδρομίων, τα οποία θα επιτρέπουν την διέλευση των πεζών, αλλά το μεγάλο τμήμα όμως που καταλαμβάνει το οδόστρωμα δεν αφήνει χώρο για στάθμευση οχημάτων. Η μονοδρόμηση, όπως είχαν τονίσει οι μελετητές, θα παρείχε περισσότερες θέσεις στάθμευσης και παράλληλα θα διασφάλιζε μεγάλα πλάτη στα πεζοδρομία. Η Κερατέα διαθέτει ένα από τα πιο ορθά ρυμοτομικά της περιοχής με παράλληλους δρόμους προς την κεντρική λεωφόρο και κάθετους, οι οποίοι επιτρέπουν την κυκλική κίνηση των οχημάτων. Θεωρώ οπισθογύρισμα την πρόταση για αμφίδρομη κίνηση των οχημάτων.

    Επίσης, η μονοδρόμηση της οδού Οδ. Ανδρούτσου, δεν έχει λάβει υπόψη της την περιορισμένη ορατότητα των οχημάτων που θα εξέρχονται στην Λεωφ. Αθηνών-Σουνίου. Λόγω της γεωμετρίας της κεντρική λεωφόρου στο συγκεκριμένο σημείο, η ορατότητα προς τα αριστερά, των οχημάτων που θα πρέπει να εξέρχονται στη λεωφόρο, περιορίζεται στα 20μ.. Προτείνω την αντίθετη φορά μονοδρόμησης της οδού Οδ. Ανδρούτσου, έστω μέχρι την οδό Αλκιβιάδου. Ελπίζω σε αυτή την τροποποίηση, γιατί σαν κάτοικος αυτού του δρόμου, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι κανένας δεν ρισκάρει την έξοδο από την οδό Ανδρούτσου προς την Λεωφ. Αθηνών-Σουνίου, λόγω αυξημένης επικινδυνότητας.

    Με εκτίμηση,
    Μιχάλης Ρώμας
    Πολιτικός Μηχανικός

  • Σύνδεσμος σχολίου Ντουλάκη Μαρία Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020 17:00 δημοσιεύθηκε από Ντουλάκη Μαρία

    Διαβάζοντας την παρουσίαση της ανάπλασης και παρατηρώντας τις σχετικές εικόνες, βλέπουμε την πόλη μας να μεταμορφώνεται σε μια πόλη σύγχρονη, φιλική προς τον άνθρωπο και προς το περιβάλλον. Έχει γίνει πλέον επιτακτική η ανάγκη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην κεντρική λεωφόρο Αθηνών Σουνίου, καθώς σήμερα ένα όχημα τη διασχίζει μόνο με ελικοειδείς κινήσεις, λόγω των παρκαρισμένων οχημάτων εκατέρωθεν του δρόμου και του οριακού χώρου που απομένει για την αμφίδρομη κίνηση των οχημάτων. Όσο για τους πεζούς, δεν υπάρχουν ούτε διαβάσεις, αλλά ούτε και πεζοδρόμια σε όλο το μήκος της λεωφόρου, με αποτέλεσμα σε κάποια σημεία της πόλης (π.χ. μπροστά από το 1ο Δημοτικό σχολείο) να τίθεται σοβαρό θέμα ασφάλειας.
    Οι όποιες αλλαγές όμως, όπως και εσείς προτείνετε, δεν μπορούν να γίνουν ερήμην όλων εμάς που έχουμε τις κατοικίες μας και τα καταστήματα μας στη λεωφόρο. Οι μηχανικοί που έχουν αναλάβει την εκπόνηση της μελέτης ανάπλασης οφείλουν να βγουν από τα γραφεία τους, να περπατήσουν τη λεωφόρο, να παρατηρήσουν το τρόπο λειτουργίας και εξυπηρέτησης των επαγγελματιών αλλά και των ιδιωτών που κατοικούν επί της λεωφόρου, και μετά να εκπονήσουν τη μελέτη τους.
    Εμείς είμαστε 4 ιδιοκτήτες, δυο καταστημάτων και τριών κατοικιών σε ένα εξ’ αδιαιρέτου οικόπεδο στη Λεωφόρο Αθηνών Σουνίου 24-26, που απεικονίζεται στο σχέδιο σας GEN 05 (από την οδό Παναγιωταράκου μέχρι το πρατήριο Shell) και συγκεκριμένα ανάμεσα στις οδούς Περικλέους και Κέκροπος, σχεδόν απέναντι από το πρατήριο Shell. Το κτήριο έχει ανεγερθεί με άδεια προ του 1979 με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πρόβλεψη για θέσεις στάθμευσης. Από το 1957 ο ιδιωτικός χώρος μπροστά από τις ιδιοκτησίες μας (πρασιά) χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης των οχημάτων μας και σήμερα φιλοξενεί τα 5 οχήματα μας παρκαρισμένα σε κάθετη διάταξη με τη λεωφόρο, χωρίς να καταλαμβάνει χώρο από το πεζοδρόμιο και να παρεμποδίζει τη διέλευση των πεζών. Σύμφωνα με το σχέδιο σας καταργείτε τον υφιστάμενο χώρο στάθμευσης των 5 οχημάτων μας και ορίζετε μπροστά από αυτή την πρασιά 2 δημόσιες θέσεις στάθμευσης σε παράλληλη διάταξη με τη λεωφόρο. Αν υποθέσουμε ότι τα 2 από τα 5 οχήματα μας τα «βολεύουμε» στις δημόσιες θέσεις στάθμευσης μπροστά από τις ιδιοκτησίες μας, τα υπόλοιπα 3 τι θα τα κάνουμε; Μήπως να τα «βολέψουμε» στις δημόσιες θέσεις στάθμευσης των γειτόνων μας; Και οι γείτονες μας να βολέψουν τα δικά τους οχήματα στους δικούς τους γειτόνους και ούτω κάθε εξής;;; Και αν λάβουμε υπόψη την υψηλή συναλλακτική κίνηση των καταστημάτων που υπάρχουν στην γειτονιά μας (φούρνος, καφετέρια, φαρμακείο κλπ), μπορείτε να αντιληφθείτε τι πρόβλημα δημιουργείται; Αφού ο καθένας για να πάρει τον καφέ του ή το ψωμί του θα διπλοπαρκάρει δίπλα στις κατειλημμένες από εμάς δημόσιες θέσεις στάθμευσης, κλείνοντας εντελώς το ένα ρεύμα της λεωφόρου.
    Επίσης το ένα εκ των δύο καταστημάτων της ιδιοκτησίας μας, το χρυσοχοείο, έχει ανεγερθεί με μεταγενέστερη άδεια, στην οποία περιλαμβάνονται 2 θέσεις στάθμευσης στην πρόσοψη του, τις οποίες αγνοήσατε και τις αντικαταστήσατε με ένα δεντράκι και μισή θέση στάθμευσης ΑΜΕΑ.
    Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν και άλλοι συντοπίτες μας, με αποτέλεσμα να επικρατεί αναστάτωση, σύγχυση και εκνευρισμός.
    Κρατώντας το λόγο σας ότι «μαζί διαμορφώνουμε το κοινό μας μέλλον» και βάζοντας σαν προτεραιότητα τη λειτουργικότητα του έργου σας προς όφελος όλων μας, ελπίζουμε στην εκδήλωση της παρουσίασης της μελέτης το Σάββατο να έχετε απαντήσεις σε όλα μας τα προβλήματα και εναλλακτικές λύσεις.
    Με εκτίμηση,
    Αντωνίου Αντρέας
    Ντουλάκη Μαρία
    Ντουλάκη-Στουραΐτη Ασπασία
    Στουραΐτης Γεώργιος

  • Σύνδεσμος σχολίου Αντωνίου Ανδρέας Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020 12:20 δημοσιεύθηκε από Αντωνίου Ανδρέας

    Θα ήθελα και εγώ να παραθέσω το σχόλιο μου σε σχέση με τον προτεινόμενο σχεδιασμό: το συγκεκριμένο σχέδιο παρεμποδίζει την είσοδο και έξοδο των οχημάτων σε θεσμοθετημένες εντός ιδιοκτησίας (Πρασιάς) θέσεις στάθμευσης. Παρακαλώ να το λάβετε υπόψη!!!! Με εκτίμηση Ανδρέας Αντωνίου χρυσοχόος

  • Σύνδεσμος σχολίου Φαρμακείο Εύη Παπαθανασίου Κυριακή, 09 Φεβρουαρίου 2020 00:03 δημοσιεύθηκε από Φαρμακείο Εύη Παπαθανασίου

    Επί της Λεωφόρου Αθηνών Σουνίου 63, στεγάζονται 2 υγειονομικοί χώροι (1 φαρμακείο και 1 οδοντιατρείο) που αποτελούν σταθμούς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και περίθαλψης ασθενών, ατόμων με μειωμένες κινητικές δυνατότητες, ΑΜΕΑ, ηλικιωμένων, νέων μαμάδων με τα μωρά στα καροτσάκια.
    Επίσης, πέρα από την καθημερινή 13ωρη λειτουργία με 3-4 διαφορετικές εκφορτώσεις φαρμάκων και υγειονομικού υλικού από τα οχήματα των φαρμακαποθηκών, το φαρμακείο εξυπηρετεί κάθε 1,5 μήνα σε 24ωρη βάση (διανυκτέρευση) καλύπτοντας τις ανάγκες σε ιατροφαρμακευτικό υλικό κ περίθαλψη και για τους ασθενείς από τους γειτονικούς Δήμους.

    Για τους προαναφερόμενους λόγους, θα πρέπει ο χώρος μπροστά στο Φαρμακείο κ στο Οδοντιατρείο να γίνει αποκλειστικά χώρος στάθμευσης για τους ασθενείς των συγκεκριμένων υγειονομικών χώρων κ ΟΧΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ με παγκάκια, όπως διαφαίνεται από τα σχέδια που αναρτήθηκαν.

    Ευχαριστούμε πολύ,

    Με εκτίμηση

    Εύη Παπαθανασίου, Φαρμακοποιός
    Χριστίνα Νακοπούλου - Ποταμιάνου, Χειρουργός Οδοντίατρος

  • Σύνδεσμος σχολίου Γιώργος Χατζηδιαμαντής Κυριακή, 02 Φεβρουαρίου 2020 23:27 δημοσιεύθηκε από Γιώργος Χατζηδιαμαντής

    1) Μπορείτε να μας παραθέσετε τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκε η αμφίδρομη λύση ως προτεινόμενη σε σχέση με την μονοδρόμηση ???
    2) Τι προβλέπεται για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων ???
    3) Τι θα γίνει με τα φορτηγά και γενικότερα τα βαρέα οχήματα ? Θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους στον άξονα ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ – ΣΤΑΦΥΛΟΜΕΛΙ ?
    4) Σε όλες τις διασταυρώσεις προβλέπονται κυβόλιθοι. Θεωρείτε ότι θα αντέξουν την κυκλοφορία τόσων οχημάτων ??? Μέχρι σήμερα έχουμε
    παρατηρήσει μεγάλα προβλήματα στα σημεία όπου υπάρχουν κυβόλιθοι παρόλο που δεν αντιμετωπίζουν πολλές διελεύσεις οχημάτων.
    5) Έχει προβλεφθεί τρόπος αστυνόμευσης της κίνησης στάθμευσης των οχημάτων σε χώρους πεζών ???
    6) Πέρα από την μελέτη υπάρχει προϋπολογισμός, χρηματοδότηση και ορίζοντας υλοποίησης του έργου ???

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

  • Σύνδεσμος σχολίου Κωστας Λιουμης Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020 10:20 δημοσιεύθηκε από Κωστας Λιουμης

    Ο εμπορικός κόσμος της κερατέας είναι αναστατωμένος με ένα θέμα που δε φαίνεται να είναι πλήρως διευκρινισμένο στα αναρτημένα σχέδια.
    Το θέμα του παρκινγκ των καταστημάτων.
    Εάν εφαρμοστεί το σχέδιο όπως απεικονίζεται δημιουργείται τεράστιο θέμα για όλα σχεδόν τα καταστήματα της Αθηνών -Σουνίου και όχι μόνο.
    Υπάρχει κάποια εναλλακτική πρόταση ή πρόβλεψη για αυτό?

    Με εκτίμηση,
    Κώστας Λιούμης
    Φαρμακοποιός

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Βρείτε μας στο Facebook

espa1420 logo rgb big

logo europe